Reklamovat lze pouze zboží, které bylo zakoupeno od prodávajícího prostřednictvím stránky www.lovel.cz a který je vlastnictvím kupujícího.
Jak postupovat při reklamaci?
Pošlete nám:
- do zásilky zabalte zboží, které si přejete reklamovat
- do zásilky přiložte kopii faktury
- do zásilky přiložte vyplněný formulář - zde si můžete stáhnout formulář
Zásilku odešlete poštou nebo kurýrem na adresu:
lovel s.r.o.
Mila Urbana 117/26
029 01 Námestovo
Slovensko
Po odeslání:
Když přijmeme zásilku s reklamovaným zbožím, budeme vás informovat (mailem nebo telefonicky). Zboží důkladně překontrolujeme a budeme vás informovat o dalším postupu.
Následně začíná běžet 30 denní lhůta na vyřízení reklamace.
Přejete si více informací?
Napište nám, rádi poradíme: info@lovel.cz
Kupující je povinen reklamaci uplatnit u prodávajícího neprodleně po zjištění vady zboží. V opačném případě kupujícímu zaniká právo na bezplatné odstranění vady zboží.
Nároky z vad zboží zanikají:
- pokud byly tyto způsobeny mechanickým poškozením výrobku kupujícím;
- pokud byly tyto způsobeny nesprávným zacházením s výrobkem způsobem jiným než byl uveden v návodu k použití,
- neoznámením zjevných vad při převzetí zboží;
- pokud byly tyto způsobeny používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozenému prostředí zboží;
- pokud byly tyto způsobeny zanedbáním péče a údržby o zboží;
- pokud byly tyto způsobeny používáním zboží v rozporu s jeho účelem, obecnými zásadami nebo jiným porušením záručních podmínek.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho části) způsobené používáním a praním zboží, kterým se přirozeně mění vzhled výrobku.
Kompletní znění obchodních podmínek ZDE >>
..ze srdce lovel